Reklamacije - Leifheit Srbija

POSTUPAK REKLAMACIJE

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.

Rok za isticanje nesoabraznosti je od 2 do 5 godina od dana kupovine ( u zavisnosti od proizvoda,garancija je iskazana na internet prodavnici za kompletan Leifheit asortiman)

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.

Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:

 

  1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu porucivanje@vladi.co.rs

Obavezno navedite sledeće podatke:

  • ime i prezime
  • e-mail adresu
  • broj fakture koji ste dobili sa robom
  • poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije

 

  1. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite fakturu, a na koverti napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molim Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu) jer bez nje, na žalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.

 

  1. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca.Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca ivrši se preko odgovarajuće kurirske službe. Robu ne možete ostaviti lično.

 

Izjava o povraćaju sredstava

U slučaju kada nisu u mogućnosti da artikal za koji prihvataju reklamaciju zamene adekvatnim, drugim primerkom, Vladi d.o.o. se obavezuju da izvrše povrat sredstava Kupcu.

U slučaju povraćaja sredstava Kupcu koji je robu platio, Vladi d.o.o je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo preko elektronskih metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava isključivo na račun korisnika.

Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini.